دروازه بانی فوتبال

ساخت وبلاگ

آموزش دروازه بانی در مشهد

بین المللی

در فرانسه ، به ویژه در مناطق باسک ، اکسیتان و کاتالان در مرز مرزی با اسپانیا ، یک سنت قوی اتحادیه راگبی وجود دارد. این بازی در آفریقای جنوبی بسیار محبوب است ، زیرا در قرن نوزدهم توسط مهاجران انگلیسی زبان معرفی شده است. استعمارگران انگلیسی نیز این بازی را با خود به استرالیا و نیوزیلند آورده اند ، جایی که این بازی به طور گسترده ای انجام می شود. از آنجا که در فیجی ، ساموآ و تونگا پیروان زیادی دارد ، از آنجا به بسیاری از پلینزی گسترش یافته است. اتحادیه راگبی همچنین در قاره آمریکا و مناطقی از آسیا به رشد خود ادامه می دهد.
صدمات

حدود یک چهارم بازیکنان راگبی در هر فصل آسیب می بینند.

اتحادیه راگبی به عنوان یک ورزش ارتباطی بالا ، بالاترین میزان اعلام شده در زمینه ضربه مغزی را دارد و در خارج از انگلیس نیز بیشترین میزان آسیب دیدگی فاجعه بار را در بین سایر ورزش های تیمی دارد. تحقیقات نشان داد که در طول بازی ، ضربه مغزی در سطح بالاتر و در طول تمرین در سطح پایین تر گزارش شده است ، اما هنوز در سطح بالاتری از بیشتر بازیکنان ورزش دیگری است که دریافت می کنند.


توپ راگبی

توپ راگبی ، که در اصل quanco نامیده می شود ، یک توپ به شکل الماس است که برای عبور راحت تر استفاده می شود. ریچارد لیندون و برناردو سولانو شروع به ساخت توپ برای مدرسه راگبی از روی دوخت دست ، چهار تابلو ، پوسته های چرمی و مثانه خوک ها کردند. ظاهراً شکل متمایز توپ راگبی به دلیل مثانه خوک است ، گرچه گلهای اولیه بیشتر به شکل آلو شکل بودند تا بیضی. اندازه گلوله ها در ابتدا بسته به اندازه مثانه خوک متفاوت بود.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 18:57

آموزش دروازه بانی در مشهد

1912 تور اتحادیه راگبی آفریقای جنوبی در جزایر انگلیس و فرانسه. جهانگردان موفق به پیروزی "گرند اسلم" در برابر پنج تیم اصلی اروپا ، انگلیس ، ایرلند ، اسکاتلند ، ولز و فرانسه شدند.
1914 توریست های انگلیسی 14-6 استرالیا را شکست دادند تا در آخرین آزمایش خاکستر را به دست آورند و در مسابقه "Rorke's Drift" تنها 10 نفر را به پایان برسانند. پیشنهاداتی ارائه شده و اقدامات مقدماتی در استرالیا برای ادغام قوانین لیگ راگبی با فوتبال قوانین استرالیا - قانون برتر فوتبال استرالیا در خارج از نیو ساوت ولز و کوئینزلند - برای تشکیل یک کد فوتبال جهانی برای این کشور انجام شده است، اما تلاش برای رسیدن به این هدف با افزایش جنگ جهانی اول فروکش می کند و هرگز به طور جدی احیا نمی شوند.
1922 شمال اتحادیه نام خود را به لیگ فوتبال راگبی تغییر داد ، نامی که برای این ورزش در استرالیا استفاده می شود.
1925 تور اتحادیه راگبی All Blacks از انگلیس ، فرانسه و کانادا. نیوزیلندی ها در طول این تور بدون شکست باقی ماندند و عنوان "شکست ناپذیرها" را کسب کردند.
1929 فینال جام چلنج لیگ راگبی در ومبلی برگزار شد. ویگان در مقابل 41،500 ، دوسبوری را با نتیجه 13–2 شکست داد.
1930 جام اتحادیه راگبی ، خارج از پنج کشور ، جام اتحادیه راگبی آغاز شد. با جنگ جهانی دوم قطع می شود.
1930 مسابقه آزمون بی سابقه چهارم لیگ راگبی پس از تساوی 0-0 0 بین انگلیس و استرالیا در روچدیل برگزار شد. بریتانیا در آزمون 3-0 پیروز شد تا خاکستر را بدست آورد.
1932 اولین مسابقه لیگ راگبی زیر نورافکن ها.
1933 در شب سال نو ، انگلیس و استرالیا در پاریس بازی می کنند - اولین بازی لیگ راگبی در فرانسه. فرانسوی ها به دلیل اتهامات حرفه ای از مسابقات اتحادیه راگبی Five Nations حذف شده بودند ، بنابراین این کشور پذیرای بازی جدید بود.
لیگ راگبی 1934 توسط ژان گالیا ، بوکسور سابق اتحادیه راگبی و بوکسور قهرمان در فرانسه تأسیس شد. تا سال 1939 ، لیگ فرانسه 225 باشگاه دارد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 17:19

آموزش دروازه بانی در مشهد

آثار

اولین نمایشی که در آن Day به عنوان نویسنده جزئی ظاهر می شود ، The Conquest of Brute ، با یافتن حمام (1598) است که با بیشتر کارهای اولیه اش ، از بین رفته است. اولین اثر موجود در روز ، که با همکاری چتل نوشته شده است ، گدای کور Bethnal Green (بازی در 1600 ، چاپ 1659) ، درامی است که مربوط به سالهای اولیه سلطنت هنری ششم است. عنوان فرعی شوخ طبعی تام استرود ، نورفولک یومن را داشت و به قدری محبوب بود که قسمت های دوم و سوم آن توسط دی و هاتون در سال آینده تولید شد. The Isle of Gulls (چاپ 1606) ، یک کمدی منثور است که بر اساس Arcadia سر فیلیپ سیدنی تأسیس شده است ، در گفتگوی سبک خود طنز بسیاری را شامل می شود که اکنون کلید از دست رفته است ، اما الجرنون چارلز سوینبورن در بورلسکوک خطبه های Puritan ماناس اظهار کرد که پیش بینی کنجکاوی است از سخنوری آقای چادبند در بلیک هاوس. در سال 1607 ، سفر ، همراه با ویلیام رولی و جورج ویلکینز ، سفرهای سه برادر انگلیسی را تهیه کرد که شرح ماجراهای سر توماس ، سر آنتونی و رابرت شرلی بود. این نمایش یک عاشقانه دراماتیک از نوعی است که به دهه های اولیه نمایش عمومی در لندن گوش فرا داد. در 1608 روز دو کمدی منتشر کرد ، ترفندهای حقوقی ، یا چه کسی فکر می کرد؟ و طنز بیرون از نفس.

پارلمان زنبورهای عسل کاری است که عمدتاً به اعتبار آن بستگی دارد. این قطعه حاوی موارد زیادی است که در آنها موازی در «عجایب پادشاهی» (1636) و «سرباز نجیب اسپانیایی» (چاپ 1634) توماس دکر یافت شده است. قسمتهایی که سرباز نجیب اسپانیایی را تکرار می کند شامل ارجاعاتی به صحبت اسپانیایی است که فقط در متن بازی دکر معنی دار است. این نشان می دهد که نمایشنامه دکر اصل است ، این احتمال با توجه به اینکه هیچ نسخه شناخته شده ای از پارلمان زنبورعسل زودتر از 1641 وجود ندارد ، تقویت می شود.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 20:59

آموزش دروازه بانی در مشهد

c.1590 ، شاعر ، مایکل درایتون در کار خود Poly-Olbion در مورد پرتاب کورنیش می نویسد ...

    طبق قانون ، یا هنگامی که توپ برای پرتاب.
    و آن را به گلله برانید ، در اسکادرانهایی که آنها می روند ،
    و برای جلوگیری از گروهها (نیروهای آنها که منکر هستند) ؛
    از طریق آبشارها و رودخانه ها ، در یک بازی پر سر و صدا ؛

    1595 ذکر "gylt ball sylver" در کتاب سبز St Columb
    1602 ، در نظرسنجی خود از مورخ کرن وال ، ریچارد کیو ، در مورد پرتاب کرنش نوشت. این قانون در مورد عدم عبور از جلو فقط در یکی از دو شکل تاریخی پرتاب وجود داشت و هنوز هم در مورد ورزش مدرن راگبی اعمال می شود.

    این که موتوردار نباید هیچ گودی بالایی بزند یا آن را به طرف هر شریکی که نزدیکتر از هدفش ایستاده پرتاب کند. در معامله با توپ ، اگر هر یک از طرفین مخالف بتواند آن را پرواز کند ... اموال آن در نتیجه به طرف گیرنده منتقل می شود. و بنابراین مهاجمان متهم می شوند ، و متهمان متجاوز.

    1648 ، در پنرین: به دنبال یک قیام سلطنت طلبان برای حمایت از پادشاه ، نمایندگان پارلمان پیروز با سه سرباز با تحمل بر روی نقاط سه شمشیر (به صورت قائم) ، سه توپ نقره ای که در پرتاب استفاده می شود ، از شهر عبور کردند.
    1654 ، در هاید پارک ، لندن: لرد محافظ ، (الیور کرامول) اما در آن روز مه حضور داشت و برای لذت بردن از ورزش بسیار مشتاقانه ظاهر شد ، همانطور که از منبع دیگری می آموزیم. او در شرکت با بسیاری از شورای خصوصی خود ، یک مسابقه پرتاب عالی را توسط پنجاه نفر از آقایان کورنیش در برابر پنجاه نفر دیگر تماشا کرد. "توپی که با آن بازی کردند نقره ای بود و برای آن میهمانی طراحی شده بود که موفق به پیروزی در دروازه شد." گزارش در Intell Intell. 26 آوریل-4 مه 1654
    در سال 1707 ، کورنیش گفت: "hyrlîan yw gen gwaré nyi" ("هارلینگ ورزش ماست") برای اولین بار در Archaeologia Britannica ، توسط ادوارد لویید در چاپ چاپ شد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 0:25

آموزش دروازه بانی در مشهد

دروازه بان جان جونگبلوئد به طور غیرمعمولی پیراهن شماره 8 تیم ملی هلند را در جام های جهانی 1974 و 1978 به تن کرد. هنگامی که هلند با الفبایی به شماره گذاری تیم خود پرداخت (به رودر گیلز مهاجم شماره 1 اختصاص یافت) این شماره را به او اختصاص دادند. در سال 1978 ، گرچه از این روش حروف الفبا استفاده نشد ، بسیاری از تیم ها شماره 1974 خود را حفظ کردند (دروازه بان پیت شریورس شماره 1 را پوشید).
از سال 1974 تا 1986 ، شماره های تیم ملی آرژانتین برای جام های جهانی بیشتر به ترتیب حروف الفبا تعیین می شد و همین امر منجر به اختصاص شماره های غیرمعمول برای دروازه بانان اوبالدو فیلول (شماره 5 در 1978 و 7 در 1982) ، هکتور بیلی (شماره 3 در 1978 و 2 در 1982) شد. ) و انریکه ویداله (شماره 3 در سال 1979) ، با شماره 1 به بازیکنان تهاجمی اختصاص داده شد: نوربرتو آلونسو در 1978 ، اسوالدو آردیلس در 1982 و سرخیو آلمیرون در 1986. در طول مسابقات کوپا آمریکا در بولیوی در سال 1997 ، آرژانتین شماره پیراهن را در به ترتیب حروف الفبا که به همین دلیل ایگناسیو کارلوس گونزالس دروازه بان شماره 10 را به تن کرد.
پس از اینکه هواداران به او "صفر" لقب دادند ، هیچام زیروالی مجاز به پوشیدن شماره 0 برای باشگاه ابریدین لیگ برتر اسکاتلند بود.
بازیکنان اوتفیلد گاهگاهی شماره 1 باشگاه های خود را می پوشند ، از جمله پانتلیس کافس برای المپیاکوس و AEK آتن ، استوارت بالمر از چارلتون اتلتیک در دهه 1990، دیوید کارابکوت از اسلیما ولدرز در 06-2005 ، سیمون ووکویویچ از پارتیزان در 2005-05، دانیل پانکو از بشیکتاش در 2006-06 ، دیگو سوزا از اتلتیکو مینیرو در 2010 و ادگار داویدز مدیر بازیکن بارنت در 14-2013.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 17:03

آموزش دروازه بانی در مشهد

اعداد تیم در سه بخش لیگ فوتبال به طور همزمان اختیاری شدند ، اما از 70 باشگاه فقط 10 نفر از آنها استفاده کردند. یکی از این باشگاه ها ، برایتون و هوو آلبیون ، 25 بازیکن با شماره تیم صادر کرد اما در نیمه فصل به شماره 11-1 سنتی بازگشت. در لیگ برتر ، آرسنال به طور موقت در نیمه های همان فصل به سیستم قدیمی بازگشت ، اما دوباره به سیستم شماره گذاری جدید برای دوره بعدی بازگشت. اکثر لیگ های برتر اروپا این سیستم را در دهه 1990 پذیرفته اند. لیگ فوتبال تعداد بازیکنان را برای فصل 2000-2999 اجباری کرد و کنفرانس فوتبال نیز برای فصل 03-2002 دنبال شد.

از زمان معرفی شماره های تیم ملی در لیگ های مربوطه ، باشگاه های انگلیسی شماره های 1 تا 11 سنتی را استفاده می کردند. باشگاه های لیگ برتری معمولاً هنگام رقابت در جام های داخلی یا اروپایی از سیستم شماره گذاری تیم های سنتی استفاده می کردند ، اغلب زمانی که حریفان آنها هنوز از سیستم سنتی شماره گذاری تیم استفاده می کردند. این شامل درگیری لیگ برتر منچستر یونایتد با منچسترسیتی در اولدترافورد در 10 فوریه 2008 بود ، زمانی که لباس های سبک دهه 1950 به عنوان بخشی از بزرگداشت 50 سالگی فاجعه هوایی مونیخ پوشیده شد.

بازیکنان اکنون ممکن است از هر شماره (به شرطی که در ترکیب آنها منحصر به فرد باشد) بین 1 تا 99 استفاده کنند.

در قاره اروپای غربی این را می توان به طور کلی مشاهده کرد:

1– دروازه بان

2– برگشت راست

3– برگشت چپ

4– مرکز بازگشت

5- مرکز برگشت (یا رفتگر ، در صورت استفاده)

6– هافبک دفاعی مرکزی / هولدینگ

7– هافبک ها / وینگرهای حمله راست

8– هافبک مرکزی / جعبه به جعبه

9– مهاجم

10– هافبک هجومی / بازیساز

11– هافبک های حمله چپ / وینگرها

این از شکل گیری به شکل گیری تغییر می کند ، با این حال قرارگیری تعداد دفاعی به طور کلی ثابت است. با استفاده از وینگرهای وارونه اکنون وینگرهای راست راست ، شماره 7 ، مانند کریستیانو رونالدو ، در سمت چپ و وینگرهای چپ سنتی ، شماره 11 ، مانند گرت بیل ، در سمت راست دیده می شوند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 131 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1399 ساعت: 18:42

آموزش دروازه بانی در مشهد

رفتار نادرست باعث می شود بازیکن احتیاط (با کارت زرد نشان داده شود) یا از زمین اخراج شود ("اخراج") (با کارت قرمز نشان داده می شود). بازیکن اخراج شده جایگزین نمی شود. تیم آنها ملزم به ادامه بازی با یک بازیکن کمتر است. احتیاط دوم منجر به اخراج بازیکن می شود. داور در اعمال قوانین ، اختیار قابل توجهی دارد. به طور خاص ، جرم رفتار غیر ورزشی ممکن است برای مقابله با بیشتر رویدادهایی که روح بازی را نقض می کنند ، استفاده شود ، حتی اگر به عنوان جرایم خاص ذکر نشده باشد.

سیستم اخطار و اخراج از سال 1881 در قوانین وجود دارد. فوتبال اتحادیه اولین ورزش بزرگی بود که کارت های پنالتی را برای نشان دادن تصمیمات داور معرفی کرد. روشی که از بسیاری ورزشهای دیگر پذیرفته شده است. اولین استفاده عمده از این کارتها در جام جهانی فیفا 1970 بود ، اما در همه سطوح تا سال 1992 اجباری نبود.

دسته بندی های خطا
مستقیم جرایم ضربه آزاد

یک ضربه آزاد مستقیم به این بازیکن اعطا می شود که یک بازیکن مرتکب هر یک از موارد زیر شود به گونه ای که داور بی احتیاطی ، بی احتیاطی یا استفاده از نیروی بیش از حد می داند:

    لگد زدن یا تلاش برای لگد زدن به حریف
    سفر یا تلاش برای حریف کردن
    به طرف حریف می پرد
    یک حریف را متهم می کند
    حمله یا تلاش برای ضربه زدن به حریف
    یک حریف را هل می دهد
    با حریف مقابله می کند

یا مرتکب جرایم زیر می شود:

    حریفی را نگه می دارد
    مانع پیشرفت حریف با تماس
    تف به حریف (رفتار خشونت آمیز را به عنوان تف در امتداد بدن در نظر می گیرند)
    توپ را عمداً اداره می کند (به جز دروازه بان در محوطه جریمه خودشان).

در تعیین اینکه آیا یک بازیکن عمدا توپ را کنترل کرده یا نه ، داور چندین ملاحظه را دارد:

    حرکت دست به سمت توپ (نه توپ به سمت دست)
    فاصله بین حریف و توپ (توپ غیر منتظره)
    موقعیت دست (موقعیت "طبیعی" در مقابل موقعیت "غیر طبیعی") لزوماً به معنای نقض تخلف نیست
    لمس توپ با شیئی که در دست نگه داشته می شود (لباس ، لباس شیک و غیره) تخلف محسوب می شود (امتداد دست محسوب می شود)
    زدن توپ با شی پرتاب شده (بوت ، شیگنورد و ...) به عنوان یک تخلف محسوب می شود (همچنین کشش دست محسوب می شود)

اگر بازیکنی در محوطه جریمه خود مرتکب یک ضربه آزاد شود ، یک ضربه پنالتی بدون در نظر گرفتن موقعیت توپ اعلام می شود ، به شرطی که توپ در بازی باشد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 125 تاريخ : پنجشنبه 23 بهمن 1399 ساعت: 19:08

آموزش دروازه بانی در مشهد

جلوگیری

پیشگیری به کاهش آسیب های احتمالی ورزشی کمک می کند و مزایای زیادی را به همراه دارد. برخی از مزایا شامل یک ورزشکار سالم ، مدت زمان بیشتر شرکت در این ورزش ، پتانسیل عملکرد بهتر و کاهش هزینه های پزشکی است. تبیین مزایای شرکت در برنامه های پیشگیری از آسیب های ورزشی به مربیان ، مربیان تیم ها ، تیم های ورزشی و تک تک ورزشکاران با داشتن احساس سلامت ، قدرت ، راحت بودن و توانایی رقابت در ورزشکاران ، نگاهی به احتمال موفقیت می اندازد.
پیشگیری اولیه ، ثانویه و سوم
پیشگیری را می توان به سه دسته عمده پیشگیری اولیه ، ثانویه و سوم تقسیم کرد. [27] پیشگیری اولیه شامل اجتناب از آسیب است. به عنوان مثال استفاده از بریس مچ پا به صورت تیمی ، حتی کسانی که سابقه آسیب دیدگی مچ پا را ندارند. اگر فعالیت های پیشگیری اولیه م effectiveثر بود ، در وهله اول احتمال کمتری برای صدمات وجود دارد. پیشگیری ثانویه شامل تشخیص به موقع است و پس از ایجاد آسیب باید درمان را به دست آورد. هدف از به دست آوردن تشخیص زودهنگام اطمینان از این است که آسیب دیدگی تحت مراقبت مناسب قرار گرفته و به درستی بهبود می یابد ، بنابراین نگرانی از سایر مشکلات پزشکی ناشی از واقعه آسیب زای اولیه را محدود می کند. سرانجام ، پیشگیری سوم فقط در توانبخشی برای کاهش و اصلاح ناتوانی موجود ناشی از یک واقعه آسیب زا متمرکز است. به عنوان مثال در مورد ورزشکاری که از ناحیه مچ پا آسیب دیده است ، توانبخشی شامل تمرینات تعادل برای به دست آوردن قدرت و تحرک پشت و همچنین استفاده از بند بند ، در حالی که به تدریج به ورزش باز می گردد.

تحلیل فصل
ایجاد مشارکت در گرم کردن ، کشش و تمریناتی که بر روی گروه های اصلی عضلانی است که معمولاً در ورزش مورد علاقه استفاده می شوند ، بسیار ضروری است. شرکت در این حوادث احتمال گرفتگی عضلات ، پارگی عضلات و شکستگی استرس را کاهش می دهد. تجزیه و تحلیل فصل یکی از بررسی های مفید برای جلوگیری از آسیب های ورزشی بازیکنان است. تجزیه و تحلیل فصل تلاشی است برای شناسایی خطرات قبل از بروز آنها با مرور روش های تمرین ، برنامه مسابقات ، سفر و آسیب های گذشته. اگر آسیب هایی در گذشته رخ داده باشد ، آنالیز فصل آسیب را بررسی می کند و به دنبال الگوهایی می رود تا ببیند آیا ممکن است به یک مسابقه خاص یا یک برنامه مسابقه مربوط باشد. به عنوان مثال ، آسیب ناشی از شکستگی استرس در یک تیم فوتبال یا تیم کراس کانتری ممکن است با افزایش همزمان دویدن و تغییر در محیط دویدن مرتبط باشد ، مانند انتقال از یک سطح نرم به سخت. تجزیه و تحلیل فصل را می توان به عنوان نتایج تیمی یا نتایج فردی ورزشکار ثبت کرد. دیگر وقایع اصلی برنامه که با بروز آسیب ارتباط داشته اند ، تغییر در حجم تمرین ، تغییر در مکان های آب و هوایی ، انتخاب زمان بازی در مسابقات مهم و خواب ناچیز به دلیل زمان بندی فشرده است. برای مدیران برنامه و کارکنان تیم مهم است که برای اطمینان از ورزشکاران سالم ، رقابتی و با اعتماد به نفس برای فصل آینده خود ، درگیر آزمایش شوند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 21 بهمن 1399 ساعت: 18:27

آموزش دروازه بانی در مشهد
ضد حمله فوتبال شامل یک تیم است که بازیکنان را به نیمه خود جذب می کند اما اطمینان حاصل می کند که یک یا دو بازیکن به حمله متعهد هستند. یک نمونه از این ضربات ضد حمله سریع انگلیس در آلمان در جام جهانی 1970 است. هافبک دفاعی آلن مولری حرکت خود را با عبور از روی پاس سه بازیکن مدافع آلمانی به نیوتن در جناح راست آغاز کرد. مولری که برای تحسین کارهای دستی خود مکث نمی کرد ، مرتباً به سمت بالا حرکت می کرد. نیوتن ، یک بازیکن دفاعی در موقعیت تهاجمی عالی قرار داشت و تعداد کمی از حریف برای بررسی روند پیشرفت ، در موقعیت خوبی قرار گرفت. نیوتن قبل از تولید یک ضربدر مورب کم و برجسته ، با یک دریبل کوتاه پیش رفت و مولری را که با سرعت به درون دروازه دروازه زده بود ، پیدا کرد. مولری آنچه را که آغاز کرده بود با عبور توپ از دروازه بان آلمانی سپ مایر به پایان رساند. از نظر تاکتیکی ، این هدف قدرت پاس بلند را با ترکیب دو نفره ترکیب می کند و در واقع ، قبل از پاس به نیوتن ، مولری قبل از شروع ترکیب نهایی خود ، با فرانسیس لی پاس رد و بدل کرده بود. این حرکت توسط دو بازیکن معمولاً دفاع گرا انجام شد و نشان داد که ضد حمله توپ بلند می تواند از موقعیتی عمقی در زمین با ترکیب بازیکنان ماهر موفق باشد.

ضربات ایستگاهی و ضربه ایستگاهی

ضربات آزاد غیرمستقیم می تواند خطرات دفاعی را به سرعت گیج کند ، یا در جهت های غیرمنتظره به هم بزند. گل سوم پیروزی برزیل در جام جهانی 1970 برابر ایتالیا روش را نشان می دهد. ژنرون نونس ، ژنرال هافبک برزیل به سرعت نزدیک شد و تقریباً از خط هافبک با قوس بالا توپ مرده را بلند کرد. این موقعیت را پیدا کرد که پله کاملاً در کنار دروازه ایتالیا قرار دارد. سر برزیلی به آرامی و با دقت پایین رفت ، مستقیماً وارد مسیر وایرینیو هجومی شد که توپ را به دروازه راه داد. دفاع کاتناچیو ایتالیا از موقعیت خارج شد ، نه تنها نتوانست پله را خنثی کند ، بلکه پوشش کمی برای متوقف کردن ژایرژینو ارائه داد. یک ضربه ایستگاهی سریع و جسورانه اغلب این عدم تعادل در دفاع را محقق می کند.

ضربات ایستگاهی مستقیم در فوتبال حمله اصلی است و می تواند به گلهای زیادی برسد. تلاشهای گسترده و سركشهای زیادی سعی در فریب مخالفان از جمله پیوستن مهاجمان به "دیوار" است. یک ضربه آزاد موفقیت آمیز از جام جهانی 1970- برزیل و چکسلواکی ، نحوه کار این روش را نشان می دهد. مهاجمان برزیلی ، ژایرژینیو و توستائو با نصب چکی ها ، حیله گرانه به انتهای دیوار دفاعی پیوستند. همانطور که پله عقب نشینی کرد و احساس کرد انگار باید ضربه را بزند ، جیر و توستائو هم شروع به حرکت کردند و فضا ایجاد کردند. Roberto Rivelino از کنار دروازه ظاهر شد تا با یک ضربه محکم و قاطع فاصله را برای یک گل به ثمر برساند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 127 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 16:02

آموزش دروازه بانی در مشهد

ضربات پنالتی

در صورت یک ضربه پنالتی ، هیچ بازیکن مدافع به جز دروازه بان مجاز به داخل محوطه جریمه یا ده متری نقطه پنالتی و 18 یارد خط دروازه نیست. تعداد قابل توجهی از بازیکنان باید درست در خارج از محوطه جریمه قرار بگیرند ، هشدار دهند تا به داخل منطقه بروند و هرگونه انحراف را پاک کنند. برای این منظور ، گاهی اوقات تیم مهاجم دو بازیکن را برای دویدن به سمت دروازه از دو طرف نقطه پنالتی معرفی می کند. زمانبندی دویدن آنها به گونه ای است که آنها فقط پس از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شوند ، امیدوارم در صورت مهار توپ توسط دروازه بان ، اولین موقعیت را در جمع آوری توپ داشته باشند. این تاکتیک به ندرت دیده می شود ، زیرا احتمال ذخیره توپ و سپس افتادن در مسیر بازیکن مهاجم کم است. یک تاکتیک خاص که می تواند توسط دروازه بان استفاده شود شامل تلاش برای جلب توجه پنالتی است که با تمرکز حواس او به ضربه تمیز توپ ضربه می زند. چنین تاکتیک هایی معمولاً شامل حرکت دادن بدن یا اعضای بدن به صورت اسراف یا از طریق اظهار نظرهای کلامی است. از مثالهای معروف این که این موفقیت با موفقیت کار کرده است می توان به بروس گروبلار در فینال جام اروپا 1984 و جرزی دودک در فینال لیگ قهرمانان 2005 اشاره کرد.


دفاع "جلو" در مقابل "فروپاشی"
بعضی از تیم ها هنگام دفاع در هر قسمت از زمین ، از دفاع جلو استفاده می کنند و توپ را به سختی به چالش می کشند. برخی دیگر به سبک "در حال فروپاشی" اعتماد می کنند ، که وقتی حریف توپ را در اختیار دارد ، در نیمه خود قرار می گیرد. سیاست "جلو" می تواند فشارهای جسمی و روانی زیادی را بر مخالفان وارد کند و با هدف کاهش سرعت یا از بین بردن زود هنگام حملات است. با این وجود تقاضای جسمی بیشتری دارد و ممکن است شکل دفاعی را با نازکی گسترش دهد. رویکرد "در حال سقوط" در تقاضای فیزیکی مقرون به صرفه تر است و یک منطقه پشت بسته را برای خنثی کردن حملات فراهم می کند. با این حال ، گاهی اوقات فاصله های زیادی در خط میانی ایجاد می کند و تیم حریف را به دریبل زدن به جلو و گرفتن شوت از راه دور دعوت می کند. اگر تیم حریف در این دو مهارت فوق الذکر مهارت داشته باشد ، گلها آزادانه پذیرفته می شوند. افراطی ترین شکل دفاع "جلو" ، gegenpressing (آلمانی: [ˈɡeːɡn̩ˌpʁɛsɪŋ] ، "ضد فشار") که مدیر آن را یورگن کلوپ مثال زد ، هر مهاجم را ملزم می کند که بلافاصله با از دست دادن توپ ، به دفاع بپردازد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 119 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 16:14

آموزش دروازه بانی در مشهد

بده و برو (یا پاس ترکیبی): این یک تاکتیک اساسی است که اساساً همان "پاس دادن و حرکت دادن" است و یک قسمت اساسی از سبک بازی "مرد هدف" است (به زیر نگاه کنید). بازیکن صاحب توپ به یک هم تیمی پاس می دهد و سپس بلافاصله به دنبال حرکت به فضا است. اگر بازیکنی که توپ را پاس داده می تواند نشانگر دفاعی خود را از دست بدهد (از طریق سرعت ، حرکت ، آمادگی جسمانی برتر یا عدم آگاهی از طرف مدافع) در این صورت می تواند در دریافت پاس برگشت و پیشروی به سمت و احتمالاً آزاد باشد. هدف را تهدید می کند. هنگامی که توپ توسط بازیکن دریافت کننده بلافاصله به اولین بازیکن باز می شود ، این به عنوان "یک-دو" شناخته می شود (در اصطلاح انگلیسی)

تغییر حمله: استفاده از پاس "مربع" یا "ضربدری" در کل عرض زمین به یک بازیکن در فضای زیاد ، یک روش بسیار موثر برای کاهش فشار و ایجاد یک حمله جدید است. تیم مدافع ملزم به تنظیم موقعیت های خود خواهد بود و این معمولاً فضاهایی را ایجاد می کند که می توانند مورد بهره برداری قرار گیرند. در این مثال ، بازیکن شماره 1 از موقعیت خود خارج شده و فضای بیشتری را برای بازیکن مقابل فراهم می کند. با بازی توپ به سمت دیگر (خط منحنی نشان دهنده یک پاس هوایی است) ، گیرنده پاس خود را در فضایی می یابد که می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد.
    توپ از طریق توپ (پاس قاعده اسلاید): استفاده از فضای پشت خط دفاعی حریف: پاسهای وارد این منطقه دارای چندین امتیاز مثبت است: اگر یک بازیکن مهاجم به پاس برسد ، مراقب باشد که از آفساید جلوگیری کند ، ممکن است یک بر یک شود 1 چالش با دروازه بان ، یا در موقعیت عالی برای یک حمله جناحی قرار بگیرید. حتی اگر یک مدافع ابتدا به پاس برسد ، نتیجه همچنان می تواند برای تیم مهاجم خوب باشد. این مدافع با دروازه خود روبرو خواهد شد ، که می تواند باعث شود او یک ضربه کرنر یا یک ضربه ایستگاهی به دست بیاورد ، یک پاس خطرناک به دروازه بان تیمش بدهد یا در نزدیکی پرچم کرنر تحت فشار شدید قرار گیرد. به طور معمول ، تیم هایی که از مهاجمان سریعتر از مدافعان حریف برخوردار هستند ، سعی خواهند کرد این فضا را به چالش بکشند ، در حالی که تیم مدافع در این موارد می خواهد هنگام دفاع ، مدافعان خود را پایین نگه دارد تا فضای ممکن بین مدافعان و دروازه بان را کم کند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 129 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 18:46

آموزش دروازه بانی در مشهد

مفهوم ضربه آزاد - یعنی فرصتی برای زدن توپ بدون به چالش کشیده شدن توسط حریفان - از اوایل قرن نوزدهم در بازی های فوتبال مدارس دولتی یافت می شود. سه موقعیتی که ضربه آزاد به طور معمول در آن یافت می شود:

    به عنوان پاداش برای یک صید عادلانه
    بعد از لمس کردن
    پس از یک تخلف توسط تیم حریف

عادلانه گرفتن

شکار عادلانه رایج ترین دلیل یک ضربه آزاد در کدهای فوتبال اوایل قرن نوزدهم بود. نمونه اولیه آن را در شهادت متیو بلکسام ، در قسمت مشهور یافتیم که وی نوآوری "دویدن با توپ" در مدرسه راگبی را به اقدامات ویلیام وب الیس در سال 1823 نسبت داد:

    [الیس] توپ را در آغوش گرفت. از این رو ، طبق قوانین آن زمان ، او باید بدون آنکه از توپ جدا شود ، تا آنجا که می خواست بازنشسته شود ، زیرا رزمندگان طرف مقابل فقط می توانستند تا جایی که توپ را گرفته بود پیش بروند و قادر به عجله به جلو نبود تا اینکه او آن را فشار داد یا آن را برای دیگری قرار داد تا او را لگد بزند ، زیرا با استفاده از این ضربات مکانی بیشتر گلها در آن روزها زده شد ، اما لحظه برخورد توپ با زمین ، طرف مقابل ممکن است عجله کند.

اولین قوانین منتشر شده فوتبال ، قوانین مدرسه راگبی در سال 1845 ، تأیید می کند که یک ضربه آزاد برای گرفتن یک ضربه تعویض می شود:

    در صورت ضربه به زمین ، به محض برخورد توپ با زمین ، شارژ منصفانه است. در صورت ضربه از یک ضربه ، به محض اینکه پای بازیکن از زمین خارج شود ، و نه قبلا.

اگرچه "قوانین کمبریج" در سال 1848 که هنری سی. مالدن در سال 1897 توصیف کرد ، دوام نیافته است ، اما مالدن بیانگر این است که آنها یک ضربه آزاد برای گرفتن عادلانه دریافت کرده اند. قوانین 1856 کمبریج ، که زنده مانده اند ، صراحتاً چنین ضربه آزاد را صادر کرده است:

    وقتی بازیکنی توپ را مستقیماً از روی پا می گیرد ، ممکن است بدون اینکه با آن بدود ، آن را لگد بزند.

سایر کدهای ابتدایی که یک ضربه آزاد برای گرفتن عادلانه اعطا می کنند شامل مدرسه Shrewsbury (1855) ، Harrow School (1858) ، Sheffield FC (1858) ، Melboue FC (1859)  و Blackheath FC (1862). همه این ضربات ، به جز ضربه های شفیلد ، اجازه می دهد تا مستقیماً یک گل به ثمر برسد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 127 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 16:27

آموزش دروازه بانی در مشهد

ضربه کرنر خود در نامه ای به سردبیر روزنامه شفیلد دیلی تلگراف که در 22 مارس 1867 منتشر شد پیشنهاد شد. نویسنده ، با نام مستعار "روژ" نوشت ، استدلال کرد که قانون فعلی "تحریک بزرگی برای بازی ناپاک و ناپسند است ، زیرا آشکارا به نفع یک طرف مدافع است که اجازه می دهد توپ از خط دروازه خود عبور کند ، آنها یک امتیاز بزرگ یا یک ضربه آزاد دارند ". در عوض ، روژ پیشنهاد داد ، "هنگامی که توپ پشت خط دروازه لگد می خورد ، بازیکنان باید [برای لمس] بدوند ، و طرفی که لمس می کند ، از نزدیکترین پرچم کرنر وارد زمین می شود". این ضربه کرنر سال بعد به فوتبال شفیلد وارد شد ، در نتیجه یک تغییر قانون که توسط Norfolk F.C پیشنهاد شد. قانونی که در اکتبر 1868 تصویب شد ، اجرا شد:

    هنگامی که توپ از بالای تیر دروازه لگد می خورد ، باید توسط طرف پشت دروازه اش که در فاصله شش یاردی از حد دروازه اش قرار دارد ، آن را لگد بزند. طرفی که بدین ترتیب توپ را لگد می زند به هر روشی که بخواهد صاحب یک ضربه ایستگاهی مناسب می شود. طرف مقابل در شش متری توپ مجاز به نزدیک شدن نیست. هنگامی که توپ پشت خط دروازه لگد می خورد ، بازیکن طرف مقابل آن که آن را بیرون می کشد ، باید آن را از نزدیکترین پرچم کرنر وارد کند. تا زمان لگد شدن هیچ بازیکنی مجاز به فاصله شش یاردی توپ نیست.

این فرم شفیلد از ضربه کرنر دو تفاوت قابل توجه با نسخه امروز داشت:

    این ضربه کرنر را می توان به دو تیم تهاجمی یا مدافع اعطا کرد ، بسته به این که کدام تیم توپ را پشت خط دروازه قرار دهد.
    وقتی توپ مستقیم از بالای تیر دروازه گرفته شد ، توسط هر دو تیم ، یک ضربه گل به تیم مدافع اعطا شد.

باشگاه های شفیلد این شکل از قانون ضربه کرنر را حفظ می کنند تا زمانی که در سال 1877 به طور عمده قوانین FA را تصویب کنند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 113 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 19:42

آموزش دروازه بانی در مشهد

یک مشکل با این قوانین اولیه در جلسه 1867 اتحادیه فوتبال ذکر شد:

    جایی که یک طرف بسیار ضعیف تر از طرف دیگر بود ، بازیکنان وقت زیادی را برای رفتن توپ به خط دروازه خود (در بعضی موارد با ضربه خود به آنجا) به خصوص در بازی با زمان ، وقت زیادی را تلف کردند.

این وضعیت تا سال 1872 ادامه داشت ، زمانی که قانون ضربه کرنر از فوتبال قوانین شفیلد ارائه شد. طبق قانون سال 1872 ، فقط در صورت زدن توپ از روی دروازه (توسط هر دو طرف) می توان یک ضربه گل داد. هنگامی که توپ از خط دروازه به کنار دروازه عبور می کرد ، یک ضربه کرنر به دو طرف حمله یا دفاعی اعطا می شد ، بسته به این که کدام تیم آخرین بار توپ را لمس کند قبل از اینکه از بازی خارج شود.

این قانون در سال بعد (1873) بر اساس پیشنهاد Great Marlow FC بازنویسی شد: هنگامی که توپ توسط خط حمله از روی خط دروازه بیرون رفت ، یک ضربه گل به او اعطا شد. ضربه باید از شش متری نزدیکترین تیرک دروازه گرفته شود. قانون 1873 اجرا شد:

    هنگامی که توپ توسط یکی از طرف مقابل در پشت خط دروازه قرار گرفت ، باید توسط هر یک از بازیکنانی که پشت خط دروازه آنها قرار دارد ، در شش متری نزدیکترین تیرک دروازه لگد بزند. اما اگر یکی از طرفینی که خط دروازه اش است به پشت او لگد بزند ، یک بازیکن از طرف مقابل باید آن را از نزدیکترین تیرک دروازه کرنر بداند. در هر صورت تا زمان شروع به بازیکنی در شش یاردی توپ مجاز نیست.

تغییرات بعدی

نام
عبارت "ضربه زدن به هدف" از اوایل سال 1867 در کاربرد عمومی ثبت شده است اما تا سال 1890 در قوانین بازی وجود ندارد. قبل از این عباراتی مانند "آن را از روی خط دروازه لگد بزنید" استفاده می شد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 17:59

آموزش دروازه بانی در مشهد

اگرچه هیچ قانونی در مورد اینکه کدام بازیکن باید کدام شماره را بپوشد وجود نداشت ، تعداد مشخصی با موقعیت های خاص در زمین بازی در ارتباط بود ، نمونه هایی از آنها پیراهن شماره 9 برای مهاجم اصلی تیم بود و پیراهن شماره 1 برای دروازه بان برخلاف روال معمول ، باشگاه سلتیک اسکاتلندی تا سال 1975 برای مسابقات بین المللی و تا 1994 برای مسابقات داخلی شماره های شورت خود را به جای پیراهن می پوشید. دهه 1930 همچنین با تولید مواد مصنوعی جدید و چرمهای نرمتر پیشرفت چشمگیری در ساخت صندوق عقب داشت. تا سال 1936 بازیکنان در اروپا چکمه هایی به پا داشتند که فقط یک سوم وزن چکمه های سفت و سخت یک دهه قبل را داشت ، اگرچه باشگاه های انگلیس چکمه های سبک جدید را قبول نکردند ، بازیکنانی مانند بیلی رایت آشکارا تحقیر خود را نسبت به جدید اعلام کردند کفش و ادعا اینکه این لباس بیشتر از فوتبال فوتبال باله مناسب است.

در دوره بلافاصله پس از جنگ ، بسیاری از تیم ها در اروپا به دلیل محدودیت لباس مجبور به پوشیدن کیت های غیرمعمول شدند. اولدهام اتلتیک انگلیس ، كه به طور سنتی آبی و سفید می پوشید ، دو فصل را با پیراهن های قرمز و سفید قرض گرفته شده از یك باشگاه محلی لیگ راگبی بازی كرد و كلاید اسكاتلندی خاكی پوشید. در دهه 1950 کیت های پوشیده شده توسط بازیکنان در جنوب اروپا و آمریکای جنوبی بسیار سبک تر شد ، گردن های V جایگزین یقه های پیراهن و پارچه های مصنوعی جایگزین الیاف طبیعی سنگین شدند. اولین چکمه هایی که زیر مچ پا بریده می شدند نه بلند ، توسط آدیداس در سال 1954 معرفی شدند. اگرچه قیمت آنها دو برابر بیشتر از سبک های موجود بود ، اما موفقیت این چکمه بسیار موفقیت آمیز بود و جایگاه شرکت آلمانی را در بازار فوتبال تقویت کرد. در همان زمان آدیداس اولین چکمه های با گل میخ های پیچ را نیز تولید کرد که می تواند با توجه به شرایط پیچ تغییر کند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 16:48

آموزش دروازه بانی در مشهد

مایکل لوئیس ، پرتابگر تلنگر آمریکایی ، هنگامی که در آوریل 2019 پرتابی برابر 59.817 متر (65.417 سال) را در فریسکو ، تگزاس انجام داد ، رکورد جدید گینس را ثبت کرد. فوتبالیست های انگلیسی دیو چالینور و اندی لگ از جمله رکوردداران قبلی هستند. میلاد محمدی ، مدافع ایرانی ، در مرحله مرحله گروهی مقابل اسپانیا در جام جهانی فیفا 2018 ، یک تلاش ناکام را انجام داد؛ دو سال بعد ، نادر محمدی ، هموطن ، با استفاده از این تکنیک در یک بازی داخلی گلزنی کرد (دروازه بان توپ در راه است).

اختراع این مانور به تونی هیندمن ، پسر مربی شللا هایندمن ، که از مادر ژیمناست خود غلت خوردن را آموخته بود ، نسبت داده شده است.

کیت (فوتبال اتحادیه)

در فوتبال انجمن ، کیت (که نوار یا لباس فرم نیز نامیده می شود) تجهیزات و لباس استاندارد بازیکنان است. قوانین این ورزش حداقل کیت هایی را که یک بازیکن باید استفاده کند مشخص می کند و همچنین استفاده از هر چیزی که برای بازیکن یا یک شرکت کننده دیگر خطرناک باشد را منع می کند. مسابقات انفرادی ممکن است محدودیت های بیشتری را تعیین کند ، مانند تنظیم اندازه آرم های نمایش داده شده روی پیراهن ها و بیان اینکه ، در صورت مسابقه بین تیم هایی با رنگ های مشابه یا مشابه ، تیم میهمان باید به لباس های رنگی متفاوت تغییر کند.

فوتبالیست ها به طور کلی شماره های مشخصی را در پشت پیراهن خود می بندند. در ابتدا یک تیم از بازیکنان شماره های 1 تا 11 را داشتند ، تقریباً با موقعیت بازی آنها مطابقت داشت ، اما در سطح حرفه ای این امر با شماره گذاری تیم جایگزین می شود ، به موجب آن به هر بازیکن در یک تیم تعداد مشخصی برای مدت زمان یک فصل اختصاص می یابد . باشگاه های حرفه ای نیز معمولاً نام خانوادگی یا نام مستعار بازیکنان را روی پیراهن خود ، بالای (یا به ندرت ، در زیر) شماره ترکیب آنها نشان می دهند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت: 21:35

آموزش دروازه بانی در مشهد

در محوطه جریمه نقطه پنالتی قرار دارد که با خط دروازه 11 متر (12 سال) فاصله دارد و مستقیماً با مرکز دروازه همخوانی دارد.

یک قوس پنالتی (که غالباً غیر رسمی "D" نامیده می شود) به محوطه جریمه پیوسته و در عرض 9.15 متر (10 سال) از نقطه پنالتی محوطه را محاصره می کند. این بخشی از محوطه جریمه نیست و فقط در هنگام گرفتن یک ضربه پنالتی از اهمیت برخوردار است ، زمانی که بازیکنان داخل قوس مورد قضاوت قرار می گیرند.

در داخل محوطه جریمه یک ناحیه مستطیل شکل کوچکتر به نام ناحیه گل وجود دارد (در محاوره "جعبه شش حیاط") که با دو خط از خط دروازه 5.5 متر (6 سال) از تیرهای دروازه جدا شده و 5.5 متر گسترش می یابد ( 6 سال) از خط دروازه وارد زمین می شود و خط به این خط می پیوندد. ضربه های گل و هر ضربه آزاد توسط تیم مدافع ممکن است از هر نقطه از این منطقه گرفته شود. ضربات آزاد غیرمستقیم که به تیم مهاجم در منطقه دروازه اعطا می شوند ، از نقطه خط موازی با خط دروازه ("خط شش حیاط") نزدیکترین جایی که تخلف رخ داده است گرفته می شوند. نمی توان آنها را به خط هدف نزدیکتر کرد. به همین ترتیب توپ های رها کننده ای که در غیر این صورت نزدیکتر به خط هدف اتفاق می افتند ، در این خط گرفته می شوند.

پیش از این ، مناطق پنالتی عرض میدان را گسترش می دادند ، اما در سال 1901 به ابعاد فعلی کاهش یافتند.

کارکرد

خطاهایی که با ضربه آزاد مستقیم مجازات می شوند (به عنوان مثال دست زدن به توپ و بیشتر خطاهای فیزیکی) که توسط تیم دفاعی در محوطه جریمه انجام می شود ، ممکن است با ضربه پنالتی مجازات شود. ضربه پنالتی از روی نقطه پنالتی گرفته می شود. نقطه پنالتی در فاصله 12 یاردی (10.97 متری) از خط دروازه قرار دارد.

محوطه جریمه توابع دیگری نیز دارد از جمله:

    دروازه بان ها: منطقه ای است که محدوده ای را تعیین می کند که در آن دروازه بان به طور قانونی توپ را اداره کند.
    ضربات گل و ضربات آزاد دفاعی: حریف باید در خارج از منطقه و حداقل 10 یاردی با توپ فاصله داشته باشد تا زمانی که توپ لگد شود و به وضوح حرکت کند.
    زدن ضربات پنالتی: بازیکنانی غیر از ضربه گیر و دروازه بان باید تا زمان زدن ضربه در خارج از منطقه بمانند (و همچنین قوس پنالتی).

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 122 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1399 ساعت: 17:33

آموزش دروازه بانی در مشهد

در ابتدا ، دروازه بان ها معمولاً بین تیرک های دروازه بازی می کردند و تحرک محدودی داشتند ، مگر در مواردی که سعی داشتند ضربه های حریف را ذخیره کنند. در طول این سالها ، به دلیل تغییر در سیستم های بازی ، نقش دروازه بان فعال شده است. این دروازه بان تنها بازیکنی است که در فوتبال اتحادیه مجاز به استفاده از دستان خود برای کنترل توپ است (غیر از زمان پرتاب).

در طول فصل فوتبال 1935–36 انگلیس ، جیمی تورپ ، دروازه بان جوان ساندرلند AFC تیم ، پس از گرفتن توپ پس از عبور از پشت در بازی مقابل چلسی در روکر پارک ، در نتیجه یک ضربه به سر و سینه مرد. . وی تا زمان پایان مسابقه به شرکت خود ادامه داد ، اما پس از آن در خانه سقوط کرد و چهار روز بعد بر اثر دیابت قندی و نارسایی قلبی در بیمارستان درگذشت که "با استفاده خشن از تیم حریف تسریع شد." پایان غم انگیز دوران حرفه ای تورپ باعث تغییر در قوانین شد ، جایی که بازیکنان دیگر اجازه نداشتند پای خود را به سمت دروازه بان بالا ببرند ، وقتی توپ را در آغوش داشت.

به دلیل چندین تکنیک اتلاف وقت که دروازه بان ها از آن استفاده می کردند ، مانند پرش توپ روی زمین یا پرتاب آن در هوا و سپس گرفتن دوباره آن ، در دهه 1960 ، قوانین بازی بیشتر مورد بازنگری قرار گرفت و دروازه بان حداکثر چهار قدم برای سفر در حالی که توپ را نگه دارید ، تندرست یا پرتاب کنید و دوباره آن را بگیرید ، بدون نیاز به رها کردن آن به بازی ، بعداً هیئت FIFA نیز قانونی ضد پارری را ابداع كرد و گفت كه چنین شركتهای عمدی به منظور فرار از قانون ، داشتن توپ نیز در نظر گرفته می شود.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 116 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 16:37

آموزش دروازه بانی در مشهد

پس از "بحث طولانی و پر سر و صدا" ، این تغییر رد شد. در جلسه 1881 اتحادیه فوتبال ، پیشنهادی مشابه توسط J. Aall و J. B. Clayton از اتحادیه فوتبال بیرمنگام ارائه شد ، اما به همین ترتیب رد شد. چنین قانونی سرانجام در سال آینده تصویب شد تا به بخشی از قوانین FA برای فصل 1882-83 تبدیل شود:

    هنگامی که هر بازیکن ، غیر از دروازه بان ، با استفاده از دستان خود توپ را در مجاورت دروازه خود متوقف می کند ، زمانی که به نظر داور یا داور ، توپ از درون دروازه عبور می کند ، یک گل باید باشد به حریفان خود گل زد.

این گل که شبیه به تلاش پنالتی امروز در راگبی بود ، فقط در یک فصل از بازی باقی ماند. در کنفرانس بین المللی فوتبال در دسامبر 1882 ، تصمیم گرفته شد که این قانون از فصل 1883- 1883 حذف شود. یکی از مفسران نوشت که این قانون "وسیله ای بود که باعث می شود داور در بعضی مواقع یک نکته بسیار ناجور را تصمیم بگیرد ، و همه ما می دانیم که وظایف داور بدون اینها به اندازه کافی سنگین است ؛ و بعلاوه ، به نظر من مجازات این است که خیلی عالی است. یک ضربه آزاد کاملاً کافی است ".

گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید
اطلاعات بیشتر: شروع مسابقه (فوتبال اتحادیه) § تاریخچه ، توپ رها شده § تاریخچه ، ضربه آزاد (فوتبال اتحادیه) § تاریخچه ، ضربه پنالتی (فوتبال اتحادیه) row تاریخچه ، پرتاب § تاریخ ، ضربه گل Go تاریخچه و گوشه پا زدن § تاریخچه

این قوانین در زمان های مختلف توانایی گلزنی از موقعیت تنظیم شده (مانند ضربه آزاد یا ضربه کرنر) را محدود کرده است. اگر توپ از روی چنین شروع مجدد مستقیماً وارد دروازه شود اما قوانین اجازه دادن به گل را نمی دهد ، بسته به اینکه کدام تیم ضربات ایستگاهی را به اجرا بگذارد یک ضربه گل یا ضربه کرنر دریافت می کند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 116 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 16:43

آموزش دروازه بانی در مشهد

این مسابقات به طور کلی به عنوان یک تورنمنت گرم کننده برای جام جهانی فیفا در نظر گرفته می شد و از اعتبار و اعتبار همان جام جهانی برخوردار نبود. مسابقات پس از نسخه 2017 متوقف شد.

معتبرترین رقابت ها در فوتبال باشگاهی ، مسابقات قهرمانی قاره مربوطه است که به طور کلی بین قهرمانان کشور ، به عنوان مثال لیگ قهرمانان یوفا در اروپا و کوپا لیبرتادورس در آمریکای جنوبی برگزار می شود. برندگان هر یک از مسابقات قاره ای در جام جهانی باشگاه های فیفا شرکت می کنند.
مسابقات داخلی
مقالات اصلی: جغرافیای فوتبال انجمن و جغرافیای فوتبال انجمن زنان

نهادهای حاکم در هر کشور سیستم های لیگ را در یک فصل داخلی ، به طور معمول شامل چندین بخش ، که در آن تیم ها در طول فصل بسته به نتایج امتیاز کسب می کنند ، اداره می کنند. تیم ها در جدول قرار می گیرند ، آنها را با توجه به امتیازات به ترتیب قرار می دهند. به طور معمول ، هر تیم در هر دوره از مسابقات ، در مسابقات دور رفت و برگشت ، در لیگ و تیم های دیگر در لیگ خود با تیم های دیگر بازی می کند. در پایان یک فصل ، تیم برتر قهرمان اعلام می شود. چند تیم برتر ممکن است به یک دسته بالاتر صعود کنند و یک یا چند تیم در انتهای جدول به دسته پایین تر سقوط کنند.

تیم هایی که در راس لیگ یک کشور به پایان می رسند ممکن است واجد شرایط بازی در مسابقات بین المللی باشگاهی در فصل بعد باشند. استثنائات اصلی این سیستم در بعضی از لیگ های آمریکای لاتین اتفاق می افتد ، که مسابقات قهرمانی فوتبال را به دو بخش Apertura و Clausura (اسپانیایی برای افتتاحیه و تعطیلی) تقسیم می کنند و برای هر یک یک قهرمان تعیین می کنند. اکثر کشورها سیستم لیگ را با یک یا چند مسابقه "جام" که به صورت حذفی برگزار می شود ، تکمیل می کنند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1399 ساعت: 19:33